فشار خون بالا بیماری کلیه پلی کیستیک، که باعث و چگونه به آن را کاهش دهد؟
نوشته شده توسط : rshaole

فشار خون بالا بیماری کلیه پلی کیستیک، که باعث و چگونه به آن را کاهش دهدفشار خون بالا بیماری کلیه پلی کیستیک، که باعث و چگونه به آن را کاهش دهد؟

فشار خون بالا بیماری کلیه پلی کیستیک، که باعث و چگونه به آن را کاهش دهد؟ شما می دانید، بیماری کلیه پلی کیستیک (بیماری کلیه پلی کیستیک) یک نوع از بیماری های ژنتیکی است، این بیماری را بدتر است، علائم بیشتر و بیشتر خواهد شد، و فشار خون بالا یکی از شایع ترین است.

چرا فشار خون در کلیه پلی کیستیک افزایش یافته است؟

بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ارثی است. این شامل کیست های متعدد بر روی کلیه ها رشد می کنند. این کیست ها می تواند بزرگ شده و ظلم و ستم به بافت سالم کلیه، و توسط ایسکمی و هیپوکسی ترشح رنین کلیه و بیشتر ایجاد می شود، فشار خون بالا رخ می دهد.

اگر فشار خون بالا می تواند در زمان نمی تواند کنترل شود، آن را حفظ خواهد کرد تشدید آسیب کلیه، و در این زمان، کراتینین سرم افزایش یافته است، وضعیت بدی فشار خون اعلان همچنان افزایش یابد.

چگونه برای کاهش فشار خون بالا به علت بیماری کلیه پلی کیستیک؟

کلید به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، این باید فشار که کاهش کیست های کلیوی را کاهش دهد، گسترش و یا جلوگیری از توسعه فیبروز کلیوی.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی ممکن است سرخرگ کلیوی، افزایش جریان خون کلیوی گسترش، بهبود گردش خون، به تغییر فعالیت دیواره کیست برای افزایش نفوذپذیری و که می تواند مایع کیست را دور کنند و جلوگیری از سلول های دیواره کیست ترشح مایع کیست و کیست آن می تواند ریشه را کاهش دهد.

مواد تشکیل دهنده فعال است برای از بین بردن ظلم و ستم که کیست اطراف بافت و بهبود کلیه هیپوکسی-ایسکمی مفید، افزایش اتساع عروق، به بهبود گردش خون، که می تواند فشار خون را به تدریج نظارت داشته باشند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,بیماری های کلیوی متعدد در,فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: